جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

شغل های پر درامد اینترنتی چیست

۵۵۵ بازديد
شغل های پر درامد اینترنتی چیست شغل های پر درامد اینترنتی چیست شغل های پر درامد اینترنتی چیست شغل های پر درامد اینترنتی چیست شغل های پر درامد اینترنتی چیست شغل های پر درامد اینترنتی چیست 

انواع مشاغل اینترنتی پول ساز و آسان در دنیا کدامند ؟

احتمالا تا بحال درباره مشاغل اینترنتی شنیده اید و یا اگر به دنبال کار بوده اید، حتما پیشنهاداتی در رابطه با انواع مشاغل اینترنتی داشته اید. شغل اینترنتی با ظهور اینترنت کم کم پا به عرصه حضور گذاشته و روز به روز به محبوبیت آن افزوده می گردد. گاها بسیاری از انواع مشاغل اینترنتی از مشاغل سنتی، کسب درآمد بیشتری دارند که موجب می شود بسیاری از افراد به سمت آن جذب شوند و روز به روز به کسانی که به این گونه مشاغل روی می آورند، افزوده گردد.

یکی از نمونه های موفق مشاغل اینترنتی ، فروشگاه های اینترنتی می باشند که بسیار مورد توجه قرار گرفته و از همین رو ، به کسب درآمد زیادی دست پیدا کرده اند. در ادامه قصد داریم تعدادی از انواع مشاغل اینترنتی که بیشترین بازده و سودآور تر می باشند را معرفی و بررسی نماییم.

انواع مشاغل اینترنتی

مشاغل اینترنتی همانطور که از اسمشان پیداست، وابسته به شبکه اینترنت می باشند و همین موضوع سبب می شود که بسیاری از این شغل ها را بتوان حتی از راه دور کنترل و مدیریت نمود. این مشاغل از تولید محتوای سایت ها گرفته تا تبلیغات اینترنتی، همه و همه از طریق اینترنت مدیریت می گردند و به دلیل اینکه ساعات مشخصی برای کار کردن ندارد، معمولا باعث می شود، بعضا افرادی داری چندین شغل اینترنتی با درآمد نسبتا خوبی باشند.

کلیک کنید و پول بگیرید!

یکی از آسانترین انواع مشاغل اینترنتی که حتی یک کودک 10 ساله نیز قادر به انجام آن می باشد، این شغل است. افراد با ثبت نام در سایت هایی که مخصوص این امر ساخته شده اند، در ازای کلیک کردن روی تبلیغات و خواندن آن ها، پول دریافت می کنند. برای این امر کافیست در یکی از این سایت ها ثبت نام کنید و روز به روز تبلیغاتی که برای شما ارسال می شود را کلیک کرده و بخوانید. بعضا هستند کسانی که با صرف روزانه 30 دقیقه در این سایت ها، توانسته اند، درآمدی 1000 دلاری داشته باشند!

انواع مشاغل اینترنتی

وظایفی را انجام دهید و پول بگیرید

این شغل اینترنتی نیز دقیقا شبیه به شغل کلیک روی تبلیغات می باشد با این تفاوت که باید اعمال دیگری را انجام دهید. در این شغل از شما خواسته می شود که بصورت روزانه در یکسری سایت ها ثبت نام کنید، یا در برخی فروم ها نظر بدهید و یا حتی بازی کنید! در ازای انجام این کار ها به شما پول پرداخت می شود.

انواع مشاغل اینترنتی

کپچا تایپ کنید

اگر از کاربران اینترنت باشید ، احتمالا برای شما هم پیش آمده که بعضا با سوالاتی مبنی بر وارد کردن یک متن تصویری، روبرو شده باشید. این متن های تصویری که معمولا حروف و شماره هایی بصورت در هم ریخته و نامفهوم روی آن نقش بسته است، وظیفه تشخیص انسان از ربات های اینترنتی را برعهده دارند. به این عمل، کپچا گفته می شود.

یکی از ساده ترین مشاغل اینترنتی تایپ متون نوشته شده بصورت کپچا می باشد که در ازای تایپ 4 تا 10 کاراکتر از کدهای کپچا، به شما پول پرداخت می شود. با ثبت نام در این سایت ها و انجام روزانه 4 ساعت فعالیت و کپچا نویسی می توانید درآمدی حدود 400 دلار در ماه داشته باشید.

انواع مشاغل اینترنتی

از یوتیوب پول در آورید

یکی از مشاغل پر درآمد اینترنتی، پول در آوردن از طریق یوتیوب می باشد. به این طریق که کافیست در partner program یوتیوب ثبت نام کنید و سپس به سادگی با آپلود کردن ویدیوهایی که دیگران از آن لذت ببرند به درآمدی ماهانه 500 دلار برسید. افراد بسیار زیادی هستند که از طریق آپلود ویدیو های فراوان در یوتیوب توانسته اند به درآمد هنگفتی دست پیدا کنند.

انواع مشاغل اینترنتی

مشاغل اینترنتی گوگل را دنبال کنید.

یکی از داغترین انواع مشاغل اینترنتی که این روزها درباره آن بحث می شود، مشاغلی است که گوگل آن را ایجاد کرده است. این سرویس با نام Google AdSense قابل دسترس است. تقریبا می توان گفت که از هر 100 نفری که اقدام به کسب درآمد از طریق اینترنت می نمایند، 70 نفر از گوگل این کار را انجام می دهند. استفاده از سرویس ادسنس گوگل یکی از بهترین راه های کسب درآمد از اینترنت می باشد که پیشنهاد می کنیم حتما به آن نگاهی داشته باشید.

انواع مشاغل اینترنتی

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.